سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:40 » Yesterday hit:4 » All hit:286718
  • اخبار News - تازه ها
    » درباره ی من
    اخبار         News - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    اخبار         News - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» بوسه احمدی نژاد بر دستان اولین معلم »» date:86/2/11 «» 6:4 ع

    مراسم تقدیر از معلمان نمونه کشور، صبح امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و خانم نجمه قلی پور معلم کلاس اول رئیس جمهور بدون اطلاع دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه حضور یافت.

    در این مراسم، سید جواد هاشمی مجری برنامه از خانم قلی پور دعوت کرد در جایگاه ویژه قرار گیرد و سپس از مهمانان ردیف اول مراسم تقدیر از معلمان نمونه خواست که مهمان ویژه را شناسایی کنند و در این میان دکتر محمود احمدی نژاد با شناختن معلم کلاس اول خود به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و از جای خود برخاست.

    مجری برنامه در ادامه خانم نجمه قلی پور را به عنوان معلم کلاس اول رئیس جمهور به همگان معرفی کرد و دکتر احمدی نژاد ضمن تقدیر ویژه از معلم خود بر دستان وی بوسه زد.

    معلم کلاس اول رئیس جمهور نیز متقابلا بر سر و بازوی رئیس جمهور بوسه زد و با گرفتن دست و بازوی احمدی نژاد به گفتگوی صمیمانه با شاگرد سابق خود پرداخت.

    هنگامی که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت، اظهار داشت: قرار بود به مناسبت بزرگداشت هفته معلم به زیارت خانم قلی پور بروم که ایشان خود پیش قدم شدند و بار دیگر بزرگواری خود را به نمایش گذاشتند.

    وی افزود: امروز با دیدن معلم کلاس اول خود تحت تاثیر قرار گرفتم اگر شرایط جلسه نبود یک ساعت گریه می کردم تا یادآور محبت هایی باشم که معلمان عزیزم در طول دوران تحصیل از جان خود در کام چکاندند.

    احمدی نژاد تصریح کرد: سرکار خانم قلی پور که همچون معلمان نمونه کشورکرامت و بزرگواری در ذات او نهفته است امروز مرا تحت تاثیر عاطفی قرار داد و آرزو کردم ای کاش به 44 سال قبل بازمی گشتم وآن فضای صمیمی را بار دیگر لمس می کردم که این معلم عزیز و دیگر معلمان بنده، با محبت و مهربانی مرا گام به گام به سوی تعالی و کمال هدایت کردند.

    رئیس جمهور متذکر شد: تعلیم و تربیت مجموعه ای از لبخندها، محبت ها، عتاب ها و راهنمایی هاست و همه این مقوله ها زیبا و دوست داشتنی هستند.

     

     



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» بیشترین سرچ کلمه ی حجاب(veil)در گوگل »» date:86/2/6 «» 9:50 ع

    1.

    Portland, OR, USA

     

     
    2. Cambridge, MA, USA
     
    3. New York, NY, USA
     
    4. Seattle, WA, USA
     
    5. Salt Lake City, UT, USA
     
    6. Pleasanton, CA, USA
     
    7. San Francisco, CA, USA
     
    8. San Diego, CA, USA
     
    9. Washington, DC, USA
     
    10. Minneapolis, MN, USA

     

    1. United States
     
    2. Ireland
     
    3. Singapore
     
    4. France
     
    5. Australia
     
    6. Canada
     
    7. New Zealand
     
    8. United Kingdom
     
    9. South Africa
     
    10 Philippines
     

     

    1. French
     
    2. English
     
    3. Greek
     
    4. Tagalog
     
    5. Norwegian
     
    6. Swedish
     
    7. Croatian
     
    8. Bulgarian
     
    9. Hungarian
     
    10. Romanian


    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» روز ملی فناوری هسته ای »» date:86/1/22 «» 7:33 ع
     

    مردم ایران اسلامی بیستم فروردین ماه ثمره ایستادگی‌اش را در برابر زورگوئیهای دشمنان برای صرفنظرکردن از حقوق مسلم خود جشن گرفت تا برگ زرین دیگری را بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران بیفزایند.


    ملت مسلمان ایران که طی سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هزینه انتخاب مسیر استقلال و پیشرفت کشور را پرداخته است، در برابر فشارهای بی‌حد و حصر دشمنان کشور که آشکارا اعلام می‌کنند مانع پیشرفت ایران اسلامی خواهند شد، با تدبیر و صبر انقلابی توانسته است به قله‌های پیشرفت صنعتی در زمینه تکنولوژی هسته‌ای دست یابد.

    توانایی جوانان ایرانی در دستیابی به مرحله صنعتی غنی‌سازی اورانیوم به عنوان نمونه‌ای از موفقیت در تلاش برای خودکفایی در برابر خودکامان است که فناوریهای نوین از جمله هسته‌ای را در اردوگاههای بلند دیوار نژادپرستی محبوس کرده‌اند.

    انرژی هسته‌ای به عنوان تکنولوژی برتر در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، تغذیه، تولید برق، برخی صنایع کاربرد دارد و به ندرت می‌توان کشوری را یافت که محصولات آن بی‌نیاز باشد.

    تکنولوژی هسته‌ای که یکی از کانونهای رشد تکنولوژیک و به طورکلی توسعه کشور است، تقریبا بخش عمده‌ای از فناوریها دیگر را به پیش می‌برد، به همین صورت اگر صنعت هسته‌ای کشور هم رشد معنادار، واقعی و همه جانبه داشته باشد، با توجه به اینکه بالاترین استانداردهای علمی و مهندسی در آن وجود دارد، صنعت کشور در سطح بالایی رشد خواهد کرد.

    از طرف دیگر بی‌شک استفاده نسلهای آینده از انرژی هسته‌ای مرهون مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهیهای دشمنانی است که از تمامی ابزارهای سیاسی، اقتصادی و ... برای ناکام کردن ایرانیان از دسترسی به صنعت هسته‌ای بهره‌ بردند، امری که نسلهای آینده به آن مباهات خواهند کرد.

    جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین بین‌المللی از جمله مواد قانونی مربوط به پیمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (ان.پی.تی) عمل کرده است، تاکنون به این معاهده متعهد بوده است، این در حالی است که ناقضان پیمان ان.پی.تی نه تنها درصدد تولید جنگ افزارهای جدید هسته‌ای هستند، بلکه از اجرای معاهده بین‌المللی که خود نیز واضع آن بوده‌اند، جلوگیری می‌کنند.

    "ان پی تی" با دو هدف "خلع سلاح" و "کمک به کشورهای فاقد دانش هسته‌ای برای داشتن آن" تبیین شده است و براساس اصل چهارم اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر کشور عضو، حق برخورداری از انرژی هسته‌ای را دارا است و آژانس نیز در این مسیر نه تنها باید امکانات و فضای لازم را برای پیشرفت فراهم آورد بلکه انتقال دانش تجربی و همکاری با کشور مورد نظر نیز در این مسیر ضروری است، این درحالی است که آژانس در این‌باره با ایران رفتار دیگری پیش گرفت و ابزار دست کشورهای خودمحور شد.

    برخی کشورهای غربی در حالی که قوانین‌موضوعه هسته‌ای را زیرپا می‌گذارند، که اجرای آن را نیز از سوی کشورهای مستقلی همچون ایران بر نمی‌تابند و با توجه به برخورداری از حق وتو در شورای امنیت، از قوانین بین‌المللی در راستای منافع خود، استفاده ابزاری می‌کنند.

    در چنین شرایطی و درحالی که سال سرنوشت ساز ‪ ۱۳۸۶به نام " سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی " نامگذاری شده است وظیفه خطیر " همدلی و وحدت " آحاد ملت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان، وظیفه‌ای بس مهم و حتی تاریخی است تا با یاری خداوند بتوانیم قله‌های پیشرفت و تعالی ایران عزیز را بپیماییم.

    ---> ایرنا. هسته ای.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    <   <<   6   7   8   9      

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank