سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:11 » Yesterday hit:17 » All hit:286449
  • فیلم Movies - تازه ها
    » درباره ی من
    فیلم          Movies - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    فیلم          Movies - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» دفاع ضرغامی از «یانگوم»! »» date:86/6/7 «» 10:3 ع

    بعد از انتقادات شدید بعضی از محافل نسبت به پخش سریال «جواهری در قصر»، عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما ضمن دفاع از پخش این مجموعه، آن را یکی از بهترین سریال های خارجی بعد از انقلاب دانست.

    به نوشته اعتماد، ضرغامی که در حاشیه پانزدهمین کنگره بسیجیان صدا و سیما در زیباکنار صحبت می کرد، درباره سریال جواهری در قصر گفت؛«این سریال به دلیل ساختار مناسب و آموزش های مختلفی که دارد مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.»

    ضرغامی پخش سریال های خارجی در شبکه های مختلف سیما را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با فرهنگ های مختلف دنیا دانسته است.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» پخش گفت‌وگوی اختصاصی با یانگوم در شبکه دو!!! »» date:86/6/7 «» 10:2 ع

    گفت‌وگوی اختصاصی مجری برنامه «مردم ایران سلام» با بازیگر نقش یانگوم و دیگر عوامل مجموعه تلویزیونی «جواهری در قصر» در ویژه‌برنامه عید فطر شبکه دو پخش می‌شود.

    به گزارش مهر، شبکه دو سیما چندی پیش گروهی را برای تهیه گزارش و گفت‌وگو با عوامل مجموعه تلویزیونی «جواهری در قصر» به کره جنوبی اعزام کرد. در این سفر منصور ضابطیان مجری برنامه «مردم ایران سلام» به عنوان گزارشگر با لی هو بازیگر نقش یانگوم و دیگر بازیگران این مجموعه و کارگردان و عوامل فنی گفت‌وگو کرده است.

    این گفت‌وگوها همراه با گزارش‌هایی از علل اقبال عمومی سریال در بین مردم و گفت‌وگو با برخی نمایندگان مجلس در خصوص سریال بخش‌های مختلف ویژه برنامه‌ای را تشکیل می‌دهند که قرار است همزمان با پایان پخش سریال «جواهری در قصر» از شبکه دو سیما پخش شود.

    با توجه به اینکه پخش مجموعه «جواهری در قصر» همزمان با عید سعید فطر است، این ویژه برنامه در این روز مبارک روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. ویژه برنامه مجموعه تلویزیونی «جواهری در قصر» در سه قسمت 50 دقیقه‌ای تدوین شده که از عید فطر به مدت سه شب پخش خواهد شد.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» بازداشت یک مجری مشهور(احتمالا فرزاد حسنی) در بزم فساد شبانه »» date:86/6/7 «» 9:55 ع

      بازداشت یک مجری مشهور(احتمالا فرزاد حسنی) در بزم فساد شبانه

     

     

    یکی از مجریان مشهور سیما به همراه یکی از برنامه سازان رادیو جوان به دلیل حضور در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه، بازداشت شده اند.

     

    به گزارش رجانیوز، این مجری مشهور تلویزیونی چند روز پیش به دعوت مدیران منطقه آزاد کیش، سفری به این جزیره داشته است تا برنامه ای با نام «شبهای جزیره» را اجرا کند اما چند شب پیش و در حالیکه در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه حضور یافته بود، دستگیر شد.

     

    بنابر این گزارش، ماموران نیروی انتظامی در پی شکایت متعدد همسایه های منزلی که این میهمانی، نیمه شب در آن بر پا شده بود، حاضرین در این میهمانی را در حالیکه این مجری مشهور و همچنین الف. ح (از دیگر برنامه سازان مشهور رادیو جوان) در میان آنها حضور داشتند ،بازداشت نمودند.

     


    پس از این ماجرا در برنامه شبهای بعد «شبهای جزیره» اعلام شد که این مجری به دلیل اجرای فوری ای که برایش پیش آمده، مجبور شده است تا به تهران بازگردد!

     

    گزارشهای تکمیلی حاکی است اگرچه قرار بود بر این مجری تلویزیونی به همراه برنامه ساز رادیو جوان، حد قانونی اجرا شود اما به واسطه برخی پادرمیانی ها این موضوع منتفی شد و به جای آن، قرار شد تا این دونفر تنها به پرداخت  یک میلیون و هشتصد هزار تومان محکوم شوند.

     

    گفتنی است چندی پیش و با آغاز دور دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، این مجری به بهانه آنچه که رفتار ناشایست نیروی انتظامی با متخلفین می خواند، ادعا کرد چندین بار بدون انجام هیچ عمل خلاف قانون و عرف، بازداشت و از سوی نیروی انتظامی با وی برخورد شده است.

     

    وی همچنین در برنامه های متعدد تلویزیونی علیرغم آرایش های زننده ، با خواندن آیات قرآن و روایات سعی در ارائه تصویری ریاکارانه از یک ایرانی مسلمان داشت.

     

    این مجری سیما و برنامه ساز صدا، اگرچه اخیرا و پس از اعتراضات گسترده به مدیریت سازمان صدا وسیما، تنها در شبکه جام جم به اجرای تلویزیونی می پردازد اما در عین حال وی همچنان در رادیو جوان به برنامه سازی ادامه می دهد.

     از:رجانیوز



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» فرزاد حسنی از کوله پشتی رفت »» date:86/5/19 «» 8:44 ص

    Image

    با گذشت سه دوره از اجرای برنامه «کوله پشتی» توسط فرزاد حسنی،‌این مجری تلویزیون جای خود را به امیرحسین مدرس داد.

    به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این اتفاق که شب گذشته در برنامه «کوله پشتی» شبکه سه سیما رخ داد، توسط مدرس غیرمترقبه خوانده شد؛ چرا که به گفته‌ی وی، خودش هم تا یک ساعت و نیم قبل از آغاز برنامه‌ی «کوله‌پشتی» نمی‌دانسته که قرار است جایگزین فرزاد حسنی شود.

     

    امیرحسین مدرس هم‌چنین علت رفتن فرزاد حسنی از برنامه‌ی «کوله پشتی» را بیماری وی و توصیه پزشک به استراحت عنوان و ابراز امیدواری کرد: او به زودی از دام بیماری‌هایی که در اثر اجرای یک برنامه زنده متوجه‌اش شده است، رها شود.

    به گزارش ایسنا، عدم حضور فرزاد حسنی در برنامه‌ی زنده‌ی «کوله ‌پشتی» در حالی شب گذشته اتفاق افتاد که وی ساعت 23 و 30 دقیقه همین روز در کانال دو شبکه جهانی جام جم به اجرای برنامه‌ای زنده پرداخت.

    فرزاد حسنی پس از اجرای دو برنامه از «کوله پشتی» که با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و با موضوع طرح امنیت ملی به روی آنتن رفت،‌ از سوی برخی مدیران شبکه سه سیما مورد توبیخ قرارگرفته بود. این خبر را فضل الله شریعت پناهی، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما پس از پخش این دو برنامه اعلام کرد. او گفته بود: فرزاد حسنی خود نیز فهمید که پا روی خط قرمز گذاشته است. ضمن این که ما اعتراضاتی هم از سوی نیروی انتظامی داشتیم.

    این مدیر تلویزیونی هم‌چنین اول مرداد ماه امسال اعلام کرده بود که رفتار فرزاد حسنی در برنامه‌های آتی کنترل خواهد شد. او خود هم متوجه جبهه‌گیری‌هایی که کرده شده است و ملایم‌تر برخورد خواهد کرد.

    به گزارش ایسنا، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه در حالی این جملات را عنوان کرده است که شب گفت‌وگوی فرزاد حسنی با سردار رادان،‌ مدیر شبکه سه سیما بیننده این برنامه بود و حتی دو بار نیز به سرعت درخواست فرزاد حسنی مبنی بر افزوده شدن 10 دقیقه به مدت زمان برنامه را قبول کرده بود.

    هم‌چنین شورای نظارت بر صداوسیما در اعتراضی شدید به اجرای این مجری، خواستار رسیدگی به نحوه‌ی برخورد او شده بود.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» سریال جواهری در قصر تصاویر و خلاصه قسمت ها »» date:86/5/6 «» 12:57 ع
    جواهری در قصر

    اطلاعات کلی

    شبکه دو

    شبکه:

     

    اجتماعی

     :موضوع

     

    تامین برنامه

    :گروه

     

    داستانی

    :قالب

     

    عام

    :مخاطب

     

    تاریخ ها و زمان ها

    85 آبان

    :تاریخ پخش

     

    ، جمعه

    :روزهای پخش

     

    ، شنبه

    : روزهای تکرار

     

    21:15

    :ساعت پخش

     

    9:00

    ساعت تکرار:

     

    اطلاعات عوامل تولید

    چوچونگ هیونگ

    :تهیه کنندگان

     

    لی یونگ هوم

    :کارگردان

     

    :دیگرعوامل

     

    بازیگران:جی جین لی _لین هوم _لین هیو شینگ   

     

    نمونه فیلم ( 1 )

    نمونه عکس ( 5 )   

    نمونه صوت ( 1 )   

    شرح مختصر

    این سریال در خصوص تعدادی خدمتکار است که در دربار پادشاه کار می کنند و هر باردرگیر اتفاقاتی می شوند که در قصر به وقوع می پیوندند .

    خلاصه قسمت های سریال جواهری در قصر: 

    36:در پی توطئه بانو چوئی برای اخراج یانگ گوم از قصر ، وی موفق می شود بیماری ملکه را مداوا کند و به همین دلیل بانوچوئی نمی تواند او را اخراج کند . در نتیجه بانوچوئی و به همراه پانسول چوئی در پی توطئه ای هستند تا ...

    37:توطئه‌های بانو چوئی تمامی ندارد ، این بار وی با توطئه چینی قصد دارد ملکه مادر
    را از خوردن داروها باز دارد اما یانگ‌گوم با زیرکی تمام ملکه را مجاب می‌کند که
    معالجه را از سر بگیرد... .

    38:در پی بیماری ملکه مادر و امتناع او از خوردن داروها ، یانگ‌گوم به آشپزخانه دربار می‌رود و رژیم غذایی ملکه مادر را تهیه می‌کند . بدین ترتیب بیماری ملکه مادر را تشخیص داده و سعی در بهبودی آن می‌نماید ... .

    39:

     با توطئه یولی ، یانگ‌گوم به خارج از قصر منتقل می‌شود . از طرفی در دهکده‌ای که بیماری اپیدمی شده یونگ توطئه سعی می‌کند یانگ‌گوم را بکشد ... .

    40:پس از تبعید یانگوم به درمانگاه برای مداوای بیماران و تشخیص علت بیماری توسط وی ، معلوم می‌شود علت بیماری بیماران ، مسمومیت غذایی بوده نه شیوع یک بیماری مُسری که به این ترتیب ملکه دستور می‌دهد ...

    روز(های) پخش برنامه: جمعه، ساعت پخش: 21:15
    روز(های) تکرار: شنبه، ساعت تکرار: 9:00

     



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    <      1   2   3   4   5      >

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank