سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:16 » Yesterday hit:28 » All hit:286437
  • فیلم Movies - تازه ها
    » درباره ی من
    فیلم          Movies - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    فیلم          Movies - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» اخراجی ها »» date:86/2/17 «» 2:15 ع

     

    خلاصه داستان:

    در دوران جنگ تحمیلی عده ای از جوان های جنوب شهری ناخواسته به جبهه می روند و ...

    ..................................................

    یادداشت:

    "اخراجی ها" پس از ساخت دو مستند به نام های "فقر و فحشا" و "کدام استقلال، کدام پیروزی" اولین فیلم سینمایی ده نمکی در مقام کارگردان است.

    ..................................................

    ژانر:

    اجتماعی ، جنگی ، حادثه ای

    زمان فیلم:

    90 دقیقه

    وضعیت نمایش:

    در حال اکران ()

    سال ساخت:

    1385 - 2006

    تاریخ اکران:

    1 فروردین 1385

    فروش:

    -

    ..................................................

    جنس فیلم: 

    ٣٥ میلیمتری (35 Mil.)

    نوع فیلمبرداری:

    اسکوپ (Scope)

    وضعیت دوبله:

    صدابرداری سر صحنه ()

    درجه‌بندی ایرانی: 

    نامشخص ()

    درجه‌بندی خارجی:

    نمایش عمومی (PG)

    رنگ:

    رنگی ()

    صدا: 

    اپتیک ()

    زبان اصلی: 

    فارسی - Persian (Farsi)

    ::  لیست کامل عوامل  ::

    گروه کارگردان

    مسعود ده نمکی

    کارگردان

    محمدرضا شریفی نیا

    انتخاب بازیگر

    گروه تهیه و تولید

    حبیب الله کاسه ساز

    تهیه کننده

    گروه فیلمنامه

    مسعود ده نمکی

    نویسنده فیلمنامه

    گروه فیلمبرداری

    حسن پویا

    مدیر فیلمبرداری

    گروه صحنه و لباس

    مجید میرفخرایی

    طراح صحنه و لباس

    گروه چهره پردازی

    امیر اسکندری

    طراح چهره پردازی

    گروه صدا

    مهران ملکوتی

    صدابردار

    گروه جلوه های ویژه

    جواد شریفی راد

    مدیر جلوه های ویژه

    گروه عکس

    بابک برزویه

    عکاس



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» موهبت الهی »» date:86/2/7 «» 2:46 ع

    فیلم سینمایی "موهبت الهی" (Godsend) دهمین و آخرین ساخته نیک هام است که فعالیت خود را در عرصه کارگردانی از سال 1991 آغاز کرد. وی تولید شش فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد. این فیلم که محصول مشترک کانادا و امریکا در سال 2004 محسوب می شود، اثری ترسناک و علمی تخیلی است که به بیان دراماتیک یکی از دستاوردهای علمی جنجال برانگیز جهان طی چند سال گذشته می پردازد. "موهبت الهی" در وجهی دراماتیک و پرتحرک مساله شبیه سازی انسان را بیان می کند. از زمانی که پدیده شبیه سازی موجودات زنده به عنوان یکی از اصول علمی پذیرفته شده، مساله شبیه سازی انسان همواره با نقدها و دیدگاههای مختلفی از سوی هنرمندان و محققان بیان شده است. در خصوص این مطلب نکته ای که بسیار سوال برانگیز شده، وضعیت روح پیچیده انسان پس از شبیه سازی است که هنوز از نظر محققان و دانشمندان در خصوص نوع بازگشت آن به بدن بحث و بررسی های زیادی ارائه می شود. این مضمون تاکنون مورد استفاده تعداد زیادی از هنرمندان و فیلمسازان قرار گرفته است. داستان "موهبت الهی" درباره پدر و مادری است که کودک خود آدام را بر اثر تصادف رانندگی از دست می دهند و با اصرار از یک متخصص علوم پزشکی می خواهند فرزندشان را در فرایندی غیرقانونی و پیچیده شبیه سازی کند و او را به همان شکل که بود به آنها بازگرداند. این اتفاق می افتد، اما آدام ویژگی ها و رفتارهای عجیب و غریبی از خود بروز می دهد که با شخصیت فرزندشان بسیار متفاوت است. حتی آدام در حالتی خلسه وار خود را به جای آدم های دیگر می بیند و از مسائل و افرادی صحبت می کند که به خاطرات و گذشته های وی مربوط می شود. این فیلم از پیچیدگی های تصویری و روایتی برخوردار است که در نگاه اول مخاطب را شگفتزده و تا حدودی سردرگم می کند. کارگردان هم اصرار زیادی دارد تا اثر بتواند ذهن مغشوش و روح ناآرام آدام را به خوبی انعکاس بدهد و آن را به تصویر بکشد. همین مساله مخاطب را آزار می دهد و شرایطی را فراهم می آورد که با وجود برخورداری از موضوعی بکر در برقراری ارتباط با مخاطب چندان موفق عمل نکند. چنان که در اکران عمومی فیلم در سینماهای امریکا به فروشی در حدود 14 میلیون و 334 هزار دلار دست پیدا می کند. در "موهبت الهی" از جلوه های ویژه تصویری استفاده زیادی می شود و مخاطب به خوبی پس ذهن آدام شبیه سازی شده را می بیند. البته این فیلم در داستانپردازی چندان موفق عمل نمی کند و پایان بندی اثر به اندازه ای گنگ است که بیننده در فهم کامل اثر درمی ماند. از سوی دیگر، تعبیری که سازندگان فیلم از مساله شبیه سازی ارائه می کنند به خصوص اینکه آدام در سن واقعی خود به دنیا برمی گردد و کار متخصص به عمل جراحی بیشتر شباهت دارد تا به شبیه سازی کامل انسان، در ذهن بیننده پرسش های زیادی باقی می گذارد که تا پایان فیلم بی پاسخ می ماند. گرگ کینیر، ربکا رومین، رابرت دنیرو، کامرون برایت، مروین موندیسه، ساوا دیتون، جیل سیمونز و اله داونز تعدادی از بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند. این بازیگران هر چند در ایفای نقش خود خوب ظاهر شده اند، اما در مجموع اثر چندان خوش ساخت از آب درنیامده است. در این میان بازی کامرون برایت در نقش آدام جالب توجه است. تغییرات عمیقی که در شخصیت این کودک پیش و پس از تصادف به وجود می آید و مشکلات ذهنی که برای او فراهم می شود به خوبی در بازی برایت جلوه گر است.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» تریلر بین المللی(تریلر دوم) فیلم هری پاتر »» date:86/2/3 «» 9:51 ع
    مثل اینکه هیجان دیروز به خاطر انتشار تریلر بین المللی(تریلر دوم) فیلم هری پاتر و محفل ققنوس کافی نبود!
    برادران وارنر همچنان میخواهد طرفداران را در عطش اشتیاق برای دیدن هر چه زودتر فیلم محفل ققنوس قرار دهد. با انتشار تریلر هیجان انگیز بین المللی محفل ققنوس موضوع خاتمه پیدا نکرده است.
    روزنامه معروف USA Today امروز صبح
    گزارش داد(تی ال سی نیز این موضوع را تایید کرد) که تریلر جدید و اصلی(تریلر سوم) محفل ققنوس نیز تا چند روز دیگر در راه است ...
    این روزنامه در بخش خبری خود نوشته است که تریلر جدید و اصلی محفل ققنوس(تریلر سوم) در سینماهای نمایش دهنده فیلم مرد عنکبوتی3 در امریکا نمایش داده خواهد شد، فیلم مرد عنکبوتی3 در روز 4 مِی(11 روز دیگر) بروی سینماهای امریکا اکران خواهد شد.
    همچنین موضوع انتشارهای پی در پی کمپانی برادران وارنر نیز امروز ادامه یافت، امروز مطلع شدیم که این کمپانی 3 عکس از داخل تریلر جدید و اصلی(تریلر سوم) که 11 روز دیگر منتشر میشود، بروی روزنامه USA Today چاپ کرده است.


    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» با فیلم 300 چگونه برخورد کنیم؟ »» date:86/1/26 «» 6:57 ع

    با فیلم 300 چگونه برخورد کنیم؟

    فیلم 300 تحریف آشکار تاریخ ایران باستان است، اما ما برای مبارزه با این تحریف چه می توانیم بکنیم؟

    در مورد این فیلم، جناب آقای دکتر  علیرضا مجیدی در وبلاگ خود مطلب ارزنده ای نوشته اند که خواندن آن را به همه توصیه می کنیم. این مطلب در نشانی اینترنتی زیر قابل دسترس می باشد:

    http://www.1pezeshk.com/archives/2007/03/lets_bon_300.html

    در هر حال بر اصحاب اینترنت روانیست که چنین تحریفی را بی پاسخ رها کنند.

    در همین راستا طرح ویژه ای برای مبارزه با این دروغ شاخدار و توهین آشکار به فرهنگ ایران باستان داریم؛ که البته اجرای آن بسیار دشوار خواهد بود اگر اتحاد و یاری ایرانیان اهل وب،  آن را همراهی نکند.

    چه می خواهیم بکنیم؟

    در این طرح می خواهیم تا اگر کسی در گوگل کلید واژه Liar(دروغگو)  را جستجو کرد در راس نتایج جستجو صفحه جناب آقای فرانک میلر در سایت imdb  نمایش داده شود. همچنین اگر کسی کلیدواژه Lie (دروغ) را در گوگل جستجو نمود، صفحه 300themovie در سایت کمپانی برادران وارنر در راس نتایج جستجو بیاید.

    سازوکار اجرای این طرح چیست؟

    کسانی که با منطق موتورهای جستجوگری مانند Google آشنا هستند، می دانند که هرچه تعداد لینکهایی که با یک کلیدواژه خاص به یک سایت داده می شود، بیشتر باشد؛ رتبه آن سایت در رابطه با آن کلیدواژه بالاتر خواهد رفت. بنابراین برای عملی شدن طرح  لازم است تا با ایجاد لینک با کلیدواژه Liar(دروغگو) به صفحه جناب آقای فرانک میلر در سایت imdb و نیز ایجاد پیوند با کلیدواژه Lie(دروغ) به صحفه  300themovie در سایت کمپانی وارنر، تلاش کنیم تا رتبه نتایج جستجو را برای این دو صفحه افزایش دهیم.

    لینک صفحه آقای فرانک میلر در imdb:
    http://imdb.com/name/nm0588340

    لینک صفحه فیلم 300 در سایت برادران وارنر:
    http://300themovie.warnerbros.com

    روش اول:

    در این روش به طور صریح جملاتی را بر علیه فیلم 300 در سایت می آوریم.

    Frank Miller is a Liar.
    300 the movie is a Historical Lie.
    For more Information:
    300 the movie info

    نمونه کادر لینکها در این صفحه نمایش داده شده است.دقت کنید که واژگان Lie و Liar لینک شده اندو  توجه داشته باشید که این لینک ها را باید در صفحات نخست و با رتبه بالای سایت  خود قرار دهید. در همین راستا ما این کادر را  در همه وب سایت های تحت پوشش خود نظیر link.ir و سایت rismoon.com در صفحه نخست جای خواهیم داد.

     روش دوم:

    Liar-Lie

    اگر شما webmaster سایت دولتی هستید و یا اینکه فضای زیادی برای گنجاندن جملات ندارید، تنها درج دو لینک ساده با کلیدواژه های Lie و Liar  در گوشه ای از صفحه (مثلا در Footer)کافیست. مانند آنچه در کادر روبرو نمایش داده شده است. حسن روش دوم آنست که به علت کم بودن فضای اشغال شده، مزاحمتی برای محتویات صفحه ایجاد نمی کند، بنابراین  مدت زیادی می تواند  در سایتها بماند. نمونه این لینک را در بخش پایینی(Footer) سایت CARNP.COM می توانید مشاهده کنید.

     هر لینکی که شما در صفحات وب خود، با این دو واژه به صفحات یاد شده  می دهید، فریاد دروغ بودن این فیلم را بلندتر سر خواهد داد.

    آیا این طرح موفق می شود؟

    موفقیت این طرح در گرو همکاری و یاری اصحاب اینترنت است چرا که باید لینکهایی با کلیدواژه های عنوان شده در هزاران صفحه وب قرار گیرد. شاید اجرای این طرح آزمونی برای میزان همت اصحاب اینترنت در برخورد با دروغپردازی فیلم 300 باشد.

    همچنین طرح جالبی در سایت 300themovie.info اجرا شده است، که امیدواریم با قراردادن اطلاعات موثق تاریخی، دروغ بودن محتویات این فیلم را ثابت کند. برای همین در راستای یاری به این وب سایت پیوند آن را نیز در زیر پیوندهای یاد شده ایجاد می کنیم.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» جواهری در قصر »» date:86/1/25 «» 2:30 ع
    Dae Jang Geum
    The Great Jang Geum /
    جواهری در قصر /
     大長今 /
     宮廷女官チャングムの誓い
    [[تصویر:|200px|]]
    ژانر اجتماعی, تاریخی
    روش تصویربرداری مولتی کمرا
    کیفیت تصویر 1080i HDTV
    طول هر قسمت حدود ۶۰ دقیقه
    نویسنده(ها) یُنگ هیون کیم
    مجری(های) تولید لی بیونگ هون
    با شرکت لی یونگ اِ
    جی جین هی
    پارک ایون هیه
    هنگ ری نا
    ایم هو
    کشور سازنده کره جنوبی
    کانال MBC (South Korea)
    مدت پخش ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳۳۰ مارس ۲۰۰۴
    شمار قسمت‌ها

    ۵۴

    وب‌گاه رسمی
    در IMDb

    جواهری در قصر نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۲۰۰۳ توسط کانال MBCکره جنوبی تهیه شد . این فیلم از پاییز سال ۱۳۸۵ (شمسی) در ایران ، از شبکهٔ دو به روی آنتن رفت .

     موضوع فیلم

    فیلم بر کشور کره در زمان سلطنت سلسلهٔ یو سون - در زمان حکومت پادشاه سونگ ینگ و پادشاه یون سان گون (۱۴۹۴-۱۵۰۶) - تمرکز دارد .
    داستان اصلی فیلم ، نشان دادن زندگی شخصیتی توانمند به نام سو یانگ گوم است که با استفاده از فکر و پشتکار خود به موفقیت‌های فراوانی می‌رسد.

    شخصیت‌های مجموعه و بازیگران

    • لی یونگ اِ در نقش سو یانگ گوم

    • جی جین هیدر نقش مین یُنگ هو

    • ایم هودر نقش یونگ یُنگ

    • هُنگ ری نادر نقش گیوم یونگ

    • یانگ می‌گیونگ در نقش بانو هِن

    • کیون می‌ری در نقش بانو چویی

    • پارک ایون هیهدر نقش یون سِنگ

     ارتباط تاریخی سریال

    طبق مدارک و شواهد بدست آمده از سلسله یو سون ، فردی به اسم یانگ گوم در تاریخ وجود داشته‌است .
    اما اکثر شواهد و مدارک مختصر و کوتاه بوده‌اند . عده‌ای نیز معتقدند که یانگ گوم اولین زنی بوده که در طول تاریخ کره به عنوان پزشک دربار به کار گرفته شد.


     موفقیت در دنیا

    این سریال اولین بار در کره جنوبی از تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۸۲ تا فروردین ۱۳۸۳ (شمسی) از طریق شبکه ‌ام.بی.سی این کشور پخش شد. در زمان پخش ، این سریال - با ۴۷٪ بیننده - به عنوان موفق ترین برنامه این شبکه شناخته شد.
    جواهری در قصر تجربهٔ پخش در بسیاری از کشورهای جهان را نیز دارد. از جمله : جمهوری اسلامی ایران ، تایوان ، هنگ کنگ ، مالزی ، سنگاپور ، فیلیپین ، چین ، تایلند و ژاپن . این مجموعه ، حتی در کشورهای استرالیا ، امریکا و کانادا نیز به نمایش در آمده‌است.

     شعر تیتراژ پایانی فیلم

    오시라고 오시라고 한다고 정말 오시겠는가 ترجمه: اگر تقاضا کنم که بیاید ، آیا او واقعاً می‌آید؟
    가시라고 가시라고 한다고 정말 가시겠는가 ترجمه: اگر تقاضا کنم برود ، آیا او واقعاً می‌رود؟

    한없이 기다려도 함께 어울리지는 못하니 ترجمه: حتی اگر تا ابد منتظر بمانم ، ما نمی‌توانیم با هم باشیم.

    아니리 아니리 역시 아니로구나 ترجمه: نه . نه . « بودن » معنی نمی‌دهد.

    (어차피 님은)오지도 못하시니 (차라리)나를 데려가 주십시오 ترجمه: حال که نمی‌توانی اینجا بیایی ، در عوض مرا به پیش خود ببر.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    <      1   2   3   4   5      

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    آنکه نهال های تقوا کاشت، میوه های هدایت چید . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank