سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:5 » Yesterday hit:17 » All hit:286443
  • فیلم Movies - تازه ها
    » درباره ی من
    فیلم          Movies - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    فیلم          Movies - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» سریال ما چند نفر +تصاویر »» date:86/5/6 «» 1:47 ص

     

    موضوع :اجتماعی

    شرح:

    مازیار،رضا،آریا وسهراب با هم شرکت می زنند.اما مازیار با گرفتن رشوه از کارفرما(آقای دیباج)نقشه ساختمانی را برایش تغییر می دهد و به خاطر این کار پروانه شرکت باطل شده و سهراب به زندان می افتد وبا منحل شدن شرکت هر کس به دنبال علایق خود می رود و ماجرای زندگی این چهار جوان موضوع داستان است .

    قسمت اول:

    سه جوان موتور سوار وارد کوچه ای می شوند و با احتیاط از دیوار خانه ای بالا می روند این در حالی است که کارگران شهرداری در کوچه شاهد از دیوار بالا رفتن آنها بودند....

    سهراب تخلف مازیار و دیباج را به شهرداری گزارش می کند. ساختمان دیباج پلمپ می شود و سهراب که به عنوان مهندس ناظر مسئول اصلی این تخلف محسوب می شود خود متهم است.


    آخرین قسمت پخش شده:

    افراسیاب از اینکه پدرش به ایران آمده عصبانی است و می خواهد که او به آمریکا برگردد تا بتواند نقشه هایش را عملی کند مازیار در بیمارستان است و افراسیاب می خواهد هر طور شده او را از بین ببرد.

    بازیگران:

    مهدی پاکدل،سام درخشانی،شبنم قلی خانی امیررضا دلاوری مهدی سلوکی برزو ارجمند و...

    زمان پخش:چهارشنبه ساعت22

    تکرار:پنجشنبه ساعت15:15



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» سریال پرستاران تصاویر و... »» date:86/4/28 «» 11:14 ع

    پرستاران

    اطلاعات کلی

    اجتماعی

     :موضوع

     

    تامین برنامه

    :گروه

     

    داستانی

    :قالب

     

    بزرگسالان

    :مخاطب

     

    تاریخ هاو زمان ها

    1386           

    :تاریخ پخش

     

    ، سه شنبه

    :روزهای پخش

     

    ، چهارشنبه

    : روزهای تکرار

     

    22:00

    :ساعت پخش

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    پرستاران عنوان مجموعه اى تلویزیونى است که سه شنبه ها ساعت هشت و نیم از شبکه هفت تلویزیون استرالیا و به مدت ۶۰ دقیقه پخش مى شود. سریال در بیمارستانى مى گذرد که در حومه شهر قرار گرفته و بیمارستان عمومى پرستاران نامیده مى شود. مى شود گفت که پرستاران، سریالى است درباره درگیرى پرستاران با درد، ترس و نشاط که هر روز در بخش ۱۷ اتفاق مى افتد. این بخش به طعنه بخش زباله نام گرفته چون انبوهى از بیماران در آنجا زندگى مى کنند.

    تهیه کننده این سریال دى درو است. قسمت هاى مختلف این سریال بر عهده اسکات هرتفورد دیویس، ژان پیر میگنون، پیتر فیسک و جولین پرینگل بوده است. حالا شش سالى مى شود که این سریال پخش مى شود و در طول این همه سال بازیگران زیادى در این مجموعه نقش آفرینى کرده اند که از آن جمله مى توان به جورجى پارکر، جودیت مک گراث، آندرو مک کیج، سم هیلى، جرمى کامپسون، برایان ورندز، بن تارى و مارتین لیز اشاره کرد.شاید سازندگان این سریال هیچگاه فکر نمى کردند که چنین موفقیتى نصیبشان شود. اما نتیجه کار چنان به مذاق بینندگان تلویزیونى خوش آمد که هم اکنون در بسیارى از کشورهاى دنیا مثل روسیه، ترکیه، کانادا، اسرائیل، سوئد، ایرلند جنوبى، نیوزلند، ایران و بسیارى از کشورهاى آفریقایى و خاورمیانه پخش مى شود.

    شبکه اول تلویزیون ایران نیز از مدت ها پیش اقدام به پخش این سریال جذاب کرده است. حالا سه شنبه شب ها حول و حوش ساعت ۱۰ بسیارى از علاقه مندان تلویزیون منتظر پخش قسمت دیگرى از این سریال هستند.

    آیا ترى قاتل است؟ یکى از اپیزودهاى سریال پرستاران:رز پیدا مى شود و ترى مظنون اصلى است. وقتى جسد رز استیونس در استخر پیدا مى شود از بین آن همه پرستار ترى متهم ردیف اول در بازجویى هاست.

    با توجه به رفتار غیرمعمول ترى از زمان مرگ شوهرش میچ، بعضى از دوستان و همکارانش اعتقاد دارند که او با این نوع رفتار حس انتقام جویى را در خودش مى کشد. آنها یک بار شاهد درگیرى شدید بین ترى و رز بودند. رز که همسر سابق میچ بود از این که زندگى ترى تباه شده بود لذت مى برد. درگیرى بین این دو به جایى رسیده بود که به نظر مى رسید هر آن است که ترى از کوره در برود و بلایى بر سر رز که از نظر روانى وضعیت مناسبى ندارد، بیاورد. اگرچه رز شروع کننده دعواست اما ترى تصمیم گرفته است که به این درگیرى به قول خودش مسخره خاتمه بدهد. همکاران او تعجب مى کنند که سرپرستار معمولاً آرامشان چطور از تمام نیرویش براى حمله به رز استفاده مى کند.وقتى عصبانیت ترى فروکش مى کند، احساس پشیمانى و خجالت او را فرا مى گیرد و به دوستش فون مى گوید که مى خواهد به خانه رز برود و به سوءتفاهمى دردسر آفرین خاتمه دهد.ترى که به خانه رز مى رسد کسى در خانه نیست. البته رز در خانه است اما هیچ وقت نمى تواند اختلاف بین خودش و ترى را حل کند. او در استخر حیاط پشتى غرق شده است.ترى به خاطر درگیرى با رز مظنون اصلى قتل رز است ...بعد از سال ها نقاهت آرام در بخش ۱۷، حال بیماران ناگهان وخیم مى شود و سازندگان نمایش بیمارستانى پرستاران به اتاق مراقبت هاى ویژه هجوم مى آورند.پزشکان برنامه نویس براى نمایشى ماندنى دارو هاى ویژه تجویز مى کنند، جایى که بیمارى چیزى ارزشمند است.

    «به بخش اورژانس _ با زندگى سرشار از عضو هاى قطع شده، جمجمه هاى شکسته و آدرنالى همیشگى خوش آمدید» اینها را یک پرستار به ترى سولیوان (جورجى پارکر) در روز اول کارى اش مى گوید.«اینجا اغلب نا آرام است» اما پرستاران به چیزى فراتر از تز پزشکى پرانرژى و به روز نیاز دارند. بددهنى، فحش و رفتار تند و عصبى همه بخشى از جریان درمان در این بیمارستان محسوب مى شود.

    پرستاران باید نظام دارویى جدیدى داشته باشند اما جراحان علاقه چندانى براى برخورد با پرستارى به نام ترى سولیوان ندارند. در این سال ها ما مانده ایم و تردید هاى بى پایان پارکر. آیا او راهبه باقى خواهد ماند. آیا او با میچ ازدواج مى کند ؟ پس از مرگ میچ چه خواهد کرد؟ هیچ ساختار تازه اى وجود ندارد. بسیارى قبلاً از این راهرو گذشته اند: تصادف، در آرزوى شیکاگو نمونه هایى از این نوع سریال هاى تلویزیونى هستند. اما آیا عمل جراحى کارساز خواهد بود یا این که آیا دکترها عضو جدیدى را به بیمار رو به مرگ پیوند خواهند زد؟ هر دکترى مى تواند به شما بگوید که عمل جراحى همیشه خطرناک است. به خصوص بیماران پیوندى گاهى عضوى را که مى تواند باعث زندگى دوباره شان شود هم پس مى زنند.اما پرستاران به خاطر این که طرح داستانش برپایه اتفاقاتى است که واقعاً در بخش هاى بیمارستانى رخ مى دهد جذابیت خاصى دارد. بخش جایى است که بیماران تقریباً تمام اوقاتى را که در بیمارستان حضور دارند در آنجا مى گذرانند.

    تمام بازیگران مجموعه پرستاران زحمت زیادى را به جان خریده اند تا از نزدیک شاهد اتفاقات جارى در بخش هاى بیمارستانى باشند و این کشمکش ها را به شکلى بسیار جذاب بازآفرینى کنند. اگرچه سریال نویسنده اى واحد ندارد، اما داستان به ظاهر ساده مجموعه پرستاران در مدت کمتر از شصت دقیقه بسیار پروبلماتیک مى شود.



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» سریال چارخونه »» date:86/4/22 «» 9:19 ص
    بنابر نظر سنجی از تعدادی از شهروندان مناطق مختلف تهران، بیشتر مخاطبان «چارخانه» معتقدند بازی بازیگران این سریال تکراری است و صدای جیغ بازیگر زن آن غیرقابل تحمل است.
    بنابر نظر سنجی از تعدادی از شهروندان مناطق مختلف تهران، بیشتر مخاطبان «چارخانه» معتقدند بازی بازیگران این سریال تکراری است و صدای جیغ بازیگر زن آن غیرقابل تحمل است.
    از تعدادی از شهروندان تهران حاکی از آن است که سریال در قسمت‌های پخش شده به خاطر بازیگران و موضوعات تکراری خیلی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته و تنها رضا شفیعی جم، تیپ متفاوت و جذب کننده بوده است.
    خانمی ۴۵ ساله، خانه‌دار و ساکن منطقه ۴، با بیان این مطلب که دوست داشتم سریال «چارخونه» را به خاطر خنده دار بودن ببینم می‌گوید: خنده دار نیست. بلکه اعصاب خرد کن شده است. بازیگران بازی‌های تکراری و مصنوعی دارند و موضوعات داستانش اصلا جالب نیست.
    مرد ۳۲ ساله، ساکن منطقه آزادی با اشاره به خنده‌دار بودن سریال «چار خونه» توضیح می‌دهد: چنین مجموعه‌هایی را نباید با دید نقادانه نگاه کرد و اتفاقا وقتی خسته از کار به خانه می روی خوب است که چنین مجموعه‌های از تلویزیون پخش شود.
    خانم ۲۸ ساله ساکن منطقه ۶ و لیسانس معتقد است: چه لزومی دارد که مجموعه‌هایی از تلویزیون پخش شود که در آن‌ها دائما زن و شوهرها با هم دعوا می‌کنند و اصلا خانم خانه در سریال چار خونه فقط در سریال‌های مختلف جیغ می‌زند.
    مرد ۴۷ ساله دیپلم و ساکن منطقه ۱۲ با بیان این مطلب که در خصوص سریال‌های طنز تلویزیون باید گفت «امسال دریغ از پارسال» می‌گوید: بازی‌ها، سوژه و کارگردانی این سریال دریغ از سال‌های گذشته است و حرف تازه‌یی ندارد و فقط وقت پرکن است.
    پسر ۲۲ ساله ساکن منطقه ۲ تهران با بیان این مطلب که سریال «چارخونه»، لوس و بی مزه است می‌گوید: چارخونه بر خلاف اسمی که برایش انتخاب شده، اصلا چارچوب ندارد و یک داستانی تکراری با بازیگران تکراری است و امید نمی‌رود که بهتر از این شود.
    دختر ۲۳ ساله دانشجوی رشته جغرافیایی ساکن منطقه‌ ۱۴ ، سریال چارخونه را تقلیدی از برنامه‌های نقطه چین، پاورچین، خانه به دوش، می‌داند و می‌گوید: شخصیت مادر خانه خیلی جیغ می‌زند و من و خانواده‌ام تمایلی به دیدن این سریال نداریم.
    وی معتقد است نوشته‌های سروش صحت در مجموعه‌هایی که عطاران و مهران مدیری کارگردانی آن را برعهده داشته موفق‌تر بوده است.
    دانشجوی رشته فلسفه ۲۵ ساله، ساکن شهرک غرب با بیان این مطلب که بازی‌های سریال «چار خونه» هنوز جا نیفتاده است می‌گوید: داستان‌های این مجموعه پیش پا افتاده است و به غیر از شفیعی جم که تیپ متفاوتی از تیپ‌های گذشته‌اش دارد بقیه تیپ جدیدی ندارد و کارهای قبلی‌ را تکرار می‌کنند.
    خانم ۶۳ ساله خانه‌دار و ساکن منطقه ۱۴ با انتقاد از جیغ زدن شخصیت مادر خانواده می‌گوید: به نظر می‌رسد سریال بیشتر مسخره بازی و لوس بازی است و برای بچه‌های زیر ۵ سال ساخته شده است.
    دختر ۱۹ ساله و ساکن منطقه ۳، با بیان این مطلب که سریال «چارخونه»، داستان‌های قشنگی ندارد اظهار می‌کند: بازی‌ها بیشتر در محیط بسته‌ای اتقاق می‌افتد و شخصیت‌ها از چهاردیواری خانه و محل کار بیرون نمی‌رود و در ضمن بازیگرانش هم تکراری شده‌اند.
    دختر ۳۲ ساله و ساکن منطقه‌ ۱ تهران، سریال «چارخونه» را بی مزه توصیف می‌کند و می‌گوید: داستان سریال چارخونه بی‌معنی و مفهوم بازی‌ها هم تکراری است و به دل نمی‌چسبد و علاقه‌ای به دنبال کردن آن در شب‌های بعد ندارم.


    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» Dae Jang-geum »» date:86/3/30 «» 3:15 ع

    "Dae Jang-geum"

     


    Overview
    Director:
    Byoung-hoon Lee
    Writer:
    Yeong-hyeon Kim (writer)
    Release Date:
    15 September 2003 (South Korea) more
    Genre:
    Drama more
    Plot Summary:
    The story of Suh, Jang-geum, who struggles in life has being the child of fugitives to going through... more
    Plot Keywords:
    Disease / Slave / King / Emperor / Doctor more
    User Comments:
    Great drama more

    Cast(Series Credited cast)

    Yeong-ae Lee ... Jang-Geum Seo
    Jin-hee Ji ... Jeong-ho Min
    Ri-na Hong ... Choi Keum-young
    Mi-ri Gyeon ... Court Lady Choi
    Mi-kyeong Yang ... Attendant court lady Han
    Ho Lim ... King Jungjong
    Jeong Un Cho ... Young Jang-Geum
    rest of cast listed alphabetically:
    Bo-ra Geum ... NaJudaek
    Ji-min Han ... Shinbi
    Jeon-geun Jo ... Young Jang-geum Seo
    Kyeong-hwan Jo ... Prime Minister, Gyeom-Ho Oh
    Hye-seon Kim ... Myeong-Hee Park, Jang-Geum"s Mother
    Yeo-jin Kim ... Woman Dr. Jang-Deok
    Hie-do Lee ... Pan-Sul Choi
    Se-eun Lee ... Yeol-I
    Se-yeong Lee ... Young Geum-yeong Choi
    Hyeon-shik Lim ... Deok-Gu Kang
    Sang-hun Maeng ... Dr. Woon-Baek Jeong
    Chan-hwan Park ... Cheon-Soo Seo, Jang-Geum"s Father
    Eun-hye Park ... Yeon-Saeng Lee
    Eun-su Park ... Dr. Ik-Phil Shin
    Jeong-su Park ... Queen Munjeong
    Woon-gye Yeo ... Court Lady Jeong
    more

    Additional Details

    Also Known As:
    A Jewel in the Palace (International: English title) (USA) (cable TV title)
    The Great Jang-Geum (USA)
    more
    Runtime:
    South Korea:60 min (episodes 1-54) / USA:60 min
    Country:
    South Korea
    Language:
    Korean
    Color:
    Color
    Aspect Ratio:
    1.33 : 1 more
    Sound Mix:
    Dolby Digital
    Certification:
    South Korea:12
    Company:


    shotokanpoloto
    »» comments ()
    »» سریال چهل سرباز »» date:86/3/22 «» 1:21 ع


    "چهل سرباز" به کارگردانی محمد نوری زاد است پس از سه سال آماده پخش از شبکه دو سیما شد و از سوم خرداد ماه جایگزین سریال «قدرت» می شود.
    به گزارش مرکز خبری امید، محمد نوری زاد که اولین تجربه سریال سازی تاریخی را پشت سر گذاشته است، در این سریال از همه افتخارات ایران زمین می‌گوید؛ از رستم و سهراب، فردوسی و از علی که بعد از پذیرش اسلام از طرف ایرانیان به شخصیتی مقدس و محبوب تبدیل شد.
    بنابراین گزارش، «چهل سرباز» که از سال 82 کلید خورده بود، با بیش از 300 بازیگر و 100 لوکیشن مختلف سعی دارد تا پیوندی تاریخی و اساطیری بین گذشته و حال تاریخ ایران به وجود آورد.
    همچنین، سریال «چهل سرباز» 4 دوره تاریخ ایران را به تصویر می‌کشد، دوره اساطیری که روایتگر جنگ رستم و اسفندیار است، بعد از 8 قسمت داستان وارد دوره اسلامی شده و زندگی پیامبر از زمان هجرت به تصویر کشیده می‌شود، در مرحله سوم این سریال وارد زندگی پیامبر می‌شود و به بررسی علت نوشتن شاهنامه و عشق فردوسی به علی و تشیع می‌پردازد و چهارمین دوره داستان امروز را نشان می‌دهد.

    بازیگران

    داریوش ارجمند – محمدعلی کشاورز – احمد نجفی

     پروانه معصومی – اصغر همت – ثریا قاسمی

     انوشیروان ارجمند -  جعفر دهقان – چنگیز وثوقی

     علی اسیوند – یوسف مرادیان – سیامک اطلسی 

     فخرالدین صدیق شریف – عباس امیری - محرم زینال زاده

     رضا سعیدی – بهمن دان – حمید تاج دولتی

     سارا سلطانی – رضا صفایی پور – حسین سحرخیز

    محمد قاسم پورستار – رضا خندان - آتش تقی پور

    علی طالب لو – بهمن روزبهانی – کاظم افرندنیا

     محسن قاضی مرادی – بهزاد رحیم خانی

     تورج فرامرزیان – رضا توکلی – امیریل ارجمند

     سیروس صابر – حسین خانی بیگ – فرشاد رمضانی

    فرشاد خدایی – کاوه یانقی – میر طاهر مظلومی

     اکبر وارث – سیامک اشعریون – مهناز یاری تبار

     مهدی رضاخانی- جمشید صفری – امیرحسین عسگری

    تهیه کننده : مجید اسماعیلی



    shotokanpoloto
    »» comments ()
    <      1   2   3   4   5      >

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank